Du kan nu kontakta vår kundtjänst också via chatt. På chatten får du hjälp med att köpa biljetter och använda webbtjänsten samt svar på frågor om biljetter och föreställningar. Det går inte att köpa biljetter via chatten.
Chatt-ikonen dyker upp när du ska köpa biljetter till en föreställning, loggar in på ditt kundkonto i webbutiken eller går in på sidorna Beställ servering, Köp ett presentkort, Köp ett säsongskort eller Donera. Ikonen syns bara när någon på vår kundtjänst är ledig. Du behöver alltså inte köa på chatten, utan vi svarar genast på ditt meddelande. Du ser chatt-ikonen i skärmens nedre högra hörn. Vänligen observera att vår chatt endast är tillgänglig om du har accepterat våra funktionella cookies.
Om du startar en chattkonversation med oss, ha tålamod att vänta på svaret utan att byta sida. Då bryts inte konversationen och vi kan betjäna dig smidigare.
Chatten är öppen mån–fre kl. 11–16. Kundtjänst är stängd 24.6.–24.7.