Gå till innehållet

Kundtjänstens undantagstidtabell

På grund av de inställda föreställningarna är kundtjänsten på Operan stängd till och med 31.1.

Telefonbetjäningen och webbutikens kundstöd är öppna må–fr kl. 10–17, lö 12–15.

E-post är det säkraste sättet att få kontakt med kundtjänsten

Det är rusning till vår kundtjänst. Det säkraste sättet att få svar är att skicka ett e-postmeddelande till adressen liput@opera.fi. Vi behandlar alla meddelanden och kontaktar dig så snabbt vi kan.

Kundtjänstens öppettider

Operans och Balettens kundtjänst

må–fr kl 14–19, lö 12–18.
Helsingegatan 58, 00260 Helsingfors

Vid servicepunkten kan du köpa både biljetter och servering.

Ingång från Tölövikens sida.
På helgdagar öppnas kundtjänsten 2 timmar före föreställningen.

OBS!
1.1.–31.1.2021 kundtjänst är stängd!

Operans och Balettens telefonbetjäning (biljetter och servering)

(09) 4030 2211
må–fr kl 10–18, lö 12–18

Observera att vi inte reserverar servering per telefon utan bokningen debiteras i samband med samtalet.

OBS!
28.12.2020–31.1.2021 telefonbetjäning är öppet må–fr kl 10–17, lö 12–15.

Grupper, säsongskort och rullstolsplatser

må–fr kl 10–16
(09) 4030 2210
liput[at]opera.fi

Servering

(09) 4030 2213 (pvm/mpm)
må–fr 10–17

Per telefon kan man förbeställa servering till föreställningarna må–fr ännu samma dag fram till kl. 16. Till lördagsföreställningar bör telefonbeställningarna göras fredagar före kl. 16.

Observera att vi inte reserverar servering per telefon utan bokningen debiteras i samband med samtalet.

Servering för grupper

Företag och grupper över 20 personer:

oopperamyynti[at]kanresta.fi
(09) 4030 2235 (pvm/mpm)
må–fr 10–16

Webbutikens kundstöd (ej biljettbokningar)

(09) 4030 2212
må–fr kl 10–19, lö 12–18

OBS!
28.12.2020–31.1.2021 kundstöd är öppet må–fr kl 10–17, lö 12–15.