Skip to content

Myynti- ja toimitusehdot

MYYNTIEHDOT PÄIVITETTY 5.6.2023

Myyntiehdoista löydät tietoa alennuksista, lippujen hinnoittelusta sekä lippujen vaihdosta ja varauksista. Oopperaravintolan myyntiehdot löydät tämän sivun lopusta. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Huomaathan, että kaikilla ja kaikenikäisillä esitykseen tulijoilla tulee olla oma lippu. Päänäyttämön esityksiin emme ota alle 5-vuotiaita katsojia. Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa, että ostoksen tiedot vastaavat tehtyä tilausta.

lippujen vaihto

Perushintaiset liput sekä nuoriso-, opiskelija- ja eläkeläislippu sisältävät maksuttoman vaihdon verkkopalvelussamme. Voit vaihtaa liput ja tarjoilut vielä 24 tuntia ennen esityksen alkua suoraan asiakastililläsi tai soittamalla asiakaspalveluumme. Lippuvaihtoja ei voi tehdä sähköpostitse.

Lippujen vaihto-oikeus edellyttää, että sinulla on voimassa oleva asiakastili. Lippujen vaihtaminen ei ole toistaiseksi mahdollista mobiilisovelluksessa. Ryhmävarauksissa (10 lippua tai enemmän), kampanjahintaisissa lipuissa ja vierailuesityksissä vaihto-oikeutta ei ole.

Vaihto-oikeuden myötä voit vaihtaa esityksesi liput toiseen saman ohjelmistokauden esitykseen, mikäli katsomossa on tilaa. Kalliimpaan lippuun vaihdettaessa maksat välisumman. Jos korvaavaa esitystä ei löydy, voit vaihtaa lippujen arvon asiakastilisi saldoksi myöhempää käyttöä varten.

Huomioithan, että kuluvan kauden asiakastilin tilin saldot ovat voimassa toukokuun 2023 loppuun saakka. Saldo tulee käyttää kuluvan ohjelmistokauden (elokuu – kesäkuu) esityksiin ja/tai tarjoiluihin. Saldolla voi ostaa myös lahja- ja kausikortin. Saldolla ei voi ostaa lippuja vierailuesityksiin.

Näin vaihdat liput ja tarjoilut saldoksi verkkopalvelussamme:

  • Kirjaudu omalle asiakastilillesi.
  • Siirry kohtaan Tulevat tapahtumat.
  • Valitse esitys, jonka haluat peruuttaa ja klikkaa esitystiedon alta löytyvää Vaihda saldoksi -painiketta.
  • Etene ruudulle ilmestyvien ohjeiden mukaan.
  • Jos olet tilannut esityksen yhteyteen tarjoiluja, muista vaihtaa myös ne saldoiksi.
  • Ostostesi arvo palautuu heti asiakastilisi saldoksi, jonka voit käyttää kuluvan kauden esityksiin ja tarjoiluihin sekä lahja- ja kausikorttiin.

Oopperan ja Baletin asiakaspalvelupisteessä ja puhelimitse tehdyistä vaihdoista perimme palvelumaksun 5e/lippu. Palvelumaksu peritään lipun vaihtamisen yhteydessä. Lippu on vaihdettava viimeistään 24 tuntia ennen esitystä.

Jos et ole hyödyntänyt esityksen vaihtomahdollisuutta ajoissa (viimeistään 24 tuntia ennen esitystä) tai lippuun ei sisälly vaihto-oikeutta, maksettuja lippuja ei lunasteta takaisin.

Ohjelmistomuutostapaukset ja force majeure -tilanteet

Ohjelmistonmuutostapauksissa tai jos näytäntö perutaan ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) lipun hinta palautetaan pääsylippua vastaan asiakastilisi saldoksi. Palvelu- tai toimitusmaksuja ei palauteta. Mikäli et halua hyödyntää saldoa tuleviin esityksiin, palautamme ostostesi saldon verkkokaupassa käyttämällesi maksutavalle. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen liput@opera.fi, niin olemme sinuun yhteydessä. Jos olet ostanut liput ja/tai tarjoilut asiakaspalvelupisteestämme, voimme tehdä hyvityksen pankkitilillesi. Pyynnöt tulee tehdä kuukauden sisällä muutoksesta tai perumisesta. Ooppera ja Baletti ei korvaa peruutustilanteesta johtuvia välillisiä vahinkoja ja muita kuluja.

joustava hinnoittelu

Noudatamme joustavaa hinnoittelua. Katsomon istumapaikat on hinnoiteltu niiden näkyvyyden mukaan eri hintaluokkiin A–H. Hinnoitteluun vaikuttaa näkyvyys ja kuuluvuus istumapaikalle, etäisyys näyttämöltä, mahdolliset turvakaiteet sekä teoksen ohjauksen vaikutukset näkyvyyteen. Niinpä kaikkein edullisimpien hintaryhmien paikoissa näkyvyys näyttämölle voi olla rajoitettua, ja samassa hintaluokassa voi olla paikkoja eri puolilla salia.

Hintaan vaikuttavat paikan sijainnin lisäksi esitysajankohta (viikonpäivä ja vuodenaika) ja esimerkiksi mahdollinen tähtivierailija. Istumapaikan hinta voi vaihtua kysynnän mukaan esitysperiodin aikana. Ensi-illoissa on käytössä korotettu hinnoittelu. Kätevimmin löydät hintatiedot ja katsomokartan vapaana olevine paikkoineen valitsemasi teoksen sivulta klikkaamalla haluamaasi esityspäivää.

Huomioithan, että edullisimman hintaryhmän liput kolmannella parvella eivät ole varattavissa. 

alennukset

Alennukset ovat voimassa teos- ja esityskohtaisesti rajatuilla paikoilla permannolla sekä 1. ja 2. parvella, ellei toisin mainita. Alennukset myönnetään päänäyttämön esitysten perushinnoista, eivätkä ne koske ensi-iltoja tai vierailunäytäntöjä. Alennukset pyöristetään lähimpään euroon. Alminsalin ja lämpiöiden esitysten hinnat ja alennukset vaihtelevat teoskohtaisesti. Muutokset mahdollisia.

Ryhmäalennukset ovat voimassa maanantaista torstaihin. Alennus 10–29 henkilön ryhmille on 7%/lippu ja vähintään 30 henkilön ryhmille 12%/lippu. Alennus koskee permannon ja 1. parven paikkoja. Lue lisää ryhmälipuista.

Nuorisoalennus 40–50% lipun hinnasta alle 20-vuotiaille. Ks. myös liput saman päivän esitykseen.

Opiskelijat, varusmiehet ja siviilipalvelusmiehet Alennus 40% lipun hinnasta. Ks. myös liput saman päivän esitykseen.

Eläkeläisalennus 10 e/lippu rajatuilla paikoilla permannolla ja 1. parvella. Ks. myös liput saman päivän esitykseen.

Liput saman päivän esitykseen alle 20-vuotiaille, opiskelijoille, varusmiehille, siviilipalvelusmiehille, työttömille ja eläkeläisille liput maksavat 20–50 e/lippu. Alennus on voimassa myyntitilanteen mukaan rajatuilla paikoilla permannolla ja 2. parvella (ei varauksia, ei koske peruutuspaikkoja) aikaisintaan 12 tuntia ennen esitystä. Etu on henkilökohtainen ja alennukseen oikeuttava todistus pitää olla mukana esitykseen tullessa. Lue ohjeet saman päivän edun ostamiseen verkkokaupasta Vinkit lipun ostoon -sivulta.

Onnenpaikka on edullinen lippu sinulle, joka et ole ronkeli sen suhteen, missä päin katsomoa istut. Voit ostaa Onnenpaikan verkkokaupasta, mutta saat tietää paikkasi vasta esityspäivänä. Onnenpaikat jaetaan ostojärjestyksessä, joten nopeus on valttia. Onnenpaikat syksylle 2023 tulevat myyntiin myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Lue lisää Onnenpaikoista.

Matkanjärjestäjäalennus 10% perushintaisista lipuista myönnetään vastuullisille matkanjärjestäjille (väh. 10 hengen ryhmille). Alennus koskee permannon ja 1. parven paikkoja.

Alennukseen oikeuttava kortti tai muu todiste on esitettävä, kun saavut esitykseen.

kulttuurimaksutavat

Voit ostaa kulttuurimaksutavoilla lippuja Oopperan asiakaspalvelupisteestä sekä Stockmannien palvelupisteistä. Kulttuurimaksutavat (esim. SmartumPay, SmartumPay etämaksu, Edenred, Epassi) eivät käy maksutapana Oopperan verkkokaupassa.

Kulttuurieduilla voit ostaa ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöösi tulevia lippuja ja henkilöllisyys tulee todistaa lippuja lunastaessa. Kulttuurimaksutavoilla ei voi ostaa lahjakorttia.

Liput voi varata puhelimitse lipunmyyntimme numerosta 09 4030 2211 (varausmaksu 5 €/tilaus) ja noutaa Oopperan asiakaspalvelupisteestä tai Stockmannien palvelupisteistä. Stockmann perii 1,5 € tulostuskulua/lippu. Jos tilauksessa on useampi lippu, voit maksaa osan lipuista luottokortilla puhelimitse, verkkokaupan asiakastilillä tai kassalla asioidessasi ja jättää kulttuurieduilla lunastettavan lipun maksettavaksi esitykseen tullessa. Puheluja ei tallenneta. Liput voidaan tulostaa vasta, kun kaikki tilauksen liput on maksettu.

Näin ostat liput SmartumPayn etämaksulla

Soita Oopperan ja Baletin asiakaspalveluun puh. 09 4030 2211 ja tee lipputilaus. Kerro, että haluat käyttää maksuun SmartumPayn etämaksua. Saat lipputilauksellesi tilausnumeron, joka sinun tulee syöttää viestikenttään, kun maksat lipun SmartumPaylla etämaksuna. Kun Kansallisooppera ja -baletti saa maksusta kuitin, kohdistamme maksun tilaukselle ja toimitamme lipun sähköpostiin. Etämaksun tulee kattaa koko lipun hinta. Huomioithan, että SmartumPay-etämaksulla voit maksaa ainoastaan oman esityslippusi, sillä etu on henkilökohtainen. Varausmaksu 5 €/tilaus.

Näin ostat liput Edenredin etämobiilimaksulla

Soita Oopperan ja Baletin asiakaspalveluun puh. 09 4030 2211 ja tee lipputilaus. Kerro, että haluat käyttää maksuun Edenredin mobiilimaksua etänä. Saat lipputilauksellesi tilausnumeron, joka sinun tulee syöttää viestikenttään, kun maksat lipun Edenredin etämobiilimaksulla. Kun Kansallisooppera ja -baletti saa maksusta kuitin, kohdistamme maksun tilaukselle ja toimitamme lipun sähköpostiin. Etämaksun tulee kattaa koko lipun hinta. Huomioithan, että Edenredin etämobiilimaksulla voit maksaa ainoastaan oman esityslippusi, sillä etu on henkilökohtainen. Varausmaksu 5 €/tilaus.

Näin ostat liput Epassin etämaksulla

Soita Oopperan ja Baletin asiakaspalveluun puh. 09 4030 2211 ja tee lipputilaus. Kerro, että haluat käyttää maksuun Epassin etämaksua. Saat lipputilauksellesi tilausnumeron, joka sinun tulee syöttää palvelunkuvaukseen, kun maksat lipun Epassilla etämaksuna. Epassin etämaksut maksetaan ”Verkkomaksut”-linkin kautta, kun kirjaudut selaimella Epassi-tilillesi. Kun Kansallisooppera ja -baletti saa maksusta kuitin, kohdistamme maksun tilaukselle ja toimitamme lipun sähköpostiin. Etämaksun tulee kattaa koko lipun hinta. Huomioithan, että Epassin etämaksulla voit maksaa ainoastaan oman esityslippusi, sillä etu on henkilökohtainen. Varausmaksu 5 €/tilaus.

lahjakortti

Lahjakortti on voimassa 24 kuukautta ostopäivästä.

Lahjakortin voi käyttää verkkokaupassa, Oopperan ja Baletin asiakaspalvelussa sekä Stockmannin asiakaspalvelupisteillä. Lahjakortin summaa ei tarvitse käyttää kerralla kokonaan. Voit ostaa lahjakortilla myös tarjoilut esityksen yhteyteen. Helpoiten ostat lahjakortin verkkokaupastamme. Lahjakortin voi lunastaa myös asiakastilin saldolla.

asiakastili

Oopperan ja Baletin verkkokaupassa sinulla on oma asiakastili. Asiakastili on luotu sinulle automaattisesti, kun olet ostanut lippuja tai tarjoiluja asiakaspalvelussamme. Kirjautumalla asiakastilillesi voit hallinnoida lipputilauksiasi, muokata yhteystietojasi ja tarkastella ostohistoriaasi. Jos et pääsekään ostamaasi esitykseen, voit vaihtaa perushintaiset liput johonkin toiseen esitykseen. Vaihto-oikeus ei koske vierailuesityksiä. Kun vaihdat ostoksen, lippujen arvo tallentuu asiakastilisi saldoksi.

Asiakastilin saldon käyttö

Asiakastilin saldo on käytössäsi kuluvan kauden esityksiin ja tarjoiluihin (elokuu – kesäkuu). Voit lunastaa saldolla myös kausikortin tai lahjakortin. Saldolla ei voi ostaa lippuja Oopperatalossa vieraileviin esityksiin. Asiakastilin saldo nollautuu esityskauden päättyessä.

palvelumaksut

Ooppera- ja balettilippuja on myynnissä oopperabaletti.fi verkkokaupassa, Oopperan ja Baletin asiakaspalvelupisteessä ja Stockmann-tavarataloissa. Liput ovat samanhintaisia verkkokaupassa sekä Oopperan ja Baletin asiakaspalvelupisteessä. Varausmaksuna veloitamme 5e/tilaus. Stockmannin myyntipisteissä peritään palvelumaksua 1,5e/lippu, lahjakortista 1,5e/lahjakortti ja kausikortista 1,5e/kausikortti.

Huomioithan, että varauskäytäntömme muuttuu. Syksystä 2023 alkaen emme enää varaa yksittäisiä lippuja, vaan liput on lunastettava saman tien.

toimitustavat ja -maksut

Verkkokauppa

Verkkokaupasta ostetut liput toimitetaan PDF-muodossa sähköpostitse asiakastililläsi käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen. Tulosta verkosta tilatut liput tai esitä ne älypuhelimen näytöltä esitykseen tullessasi. Ostamasi liput tallentuvat myös asiakastilillesi, mistä voit tarvittaessa lähettää ne itsellesi uudelleen. Löydät lippusi myös Opera&Ballet-mobiilisovelluksesta Esitykseni-välilehdeltä. Mobiilisovelluksessa voit myös helposti välittää liput kaikille seurueesi jäsenille.

Varaukset ja tilaukset puhelimitse

Voit varata lippuja puhelimitse tai asioimalla Oopperan ja Baletin palvelupisteessä. Lippuja ei voi varata verkkokaupassa eikä Stockmannin palvelupisteissä. Varausmaksuna veloitamme 5e/tilaus. Yksittäisten lippujen varausaika on 1–2 viikkoa varaushetkestä alkaen. Liput tulee kuitenkin lunastaa viimeistään 2 päivää ennen esitystä. Voit lunastaa varaamasi liput myös verkkokaupassamme, jos sinulla on voimassa oleva asiakastili. Mikäli tarvitset apua asiakastilisi käyttöönotossa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Huomioithan, että H-hintaluokan liput kolmannella parvella on erikoishinnoiteltu eikä niitä voi varata. Voit ostaa ne suoraan palvelupisteistä ja verkkokaupastamme.

Voit tilata lippusi puhelimitse ja maksaa luottokortilla tai laskulla. Tämä onnistuu soittamalla Oopperan ja Baletin puhelinpalveluun. Puheluja ei tallenneta. Kysymme luottokorttitietosi (Visa, Eurocard, MasterCard), ja veloitamme liput luottokortiltasi. Liput saat postissa tai sähköpostitse, toiveesi mukaan.

Toimituskulut:

  • maksu laskulla ja lippujen toimitus postitse tai sähköpostilla: 10 e/tilaus
  • maksu luottokortilla ja lippujen postitus: 10 e/tilaus
  • maksu luottokortilla ja lippujen toimitus sähköpostilla: 5 e/tilaus

Jos lunastat varaamasi liput Stockmannilta, perii Stockmann tilauksen varausmaksun lisäksi palvelumaksua 1,5e/lippu.

Huomioithan, että varauskäytäntömme muuttuu. Syksystä 2023 alkaen emme enää varaa yksittäisiä lippuja, vaan liput on lunastettava saman tien.

Maksutavat

Verkkokaupassamme maksuvälineeksi käyvät tavallisimmat luottokortit (Visa, Eurocard, MasterCard), verkkopankki, asiakastilille kertynyt saldo ja voimassaoleva verkkolahjakortti.

Oopperan ja Baletin palvelupisteessä maksuvälineiksi käyvät käteinen, debit-kortit, Visa Electron sekä yleisimmät luottokortit (Visa, Eurocard, MasterCard). Lisäksi maksuvälineenä käyvät myös kulttuurisetelit (Smartum, Tyky-kuntoseteli, Tyky-Online ja Virikeseteli), epassi, Edenred-kortti ja -mobiilimaksu sekä SmartumPay ja SmartumPay etämaksu.

ryhmäliput

Alennukset

Ryhmäalennukset ovat voimassa teoskohtaisesti maanantaista torstaihin rajatuilla paikoilla. Alennus 10–29 henkilön ryhmille 7%/lippu ja vähintään 30 henkilön ryhmille 12%/lippu. Ryhmäalennus koskee permannon ja 1. parven paikkoja.

Verkkokaupasta voit toistaiseksi hankkia maksimissaan 20 lippua samaan esitykseen. Jos ryhmän koko on suurempi kuin 20 henkeä, olethan yhteydessä Oopperan ja Baletin ryhmämyyntiin.

Matkanjärjestäjäalennus

Vastuullisille matkanjärjestäjille (väh. 10 hengen ryhmille) myönnetään 10% matkanjärjestäjäalennus perushintaisista lipuista. Alennus koskee permannon ja 1. parven paikkoja.

Varausehdot

Ryhmävaraukset ovat voimassa max. 2 kuukautta varaushetkestä. Ryhmäliput tulee kuitenkin lunastaa viimeistään 30 päivää ennen esitystä. Huomioithan, että ryhmälipuilla ei ole vaihto-oikeutta. Varausmaksu on 5e/varaus ja se veloitetaan alle 30 lipun tilauksista lippuja lunastettaessa. Voit lunastaa liput verkkokaupassa, Oopperan ja Baletin asiakaspalvelussa sekä Stockmannin palvelupisteissä.

Jos haluat lunastaa ryhmäliput laskulla, ota yhteyttä Oopperan ja Baletin ryhmämyyntiin. Laskun maksettuasi liput lähetetään sinulle postitse tai sähköpostitse, toiveesi mukaan. Toimitusmaksu on 10 e/tilaus (maksuaika 7 vrk).

Ennakkovaraukset kauden 2023–2024 esityksiin

Ryhmät voivat halutessaan tehdä ennakkovarauksia tulevan kauden esityksiin. Ennakkovarauksista peritään 10 euron palvelumaksu/ tilaus, joka veloitetaan heti kun varaus vahvistetaan.

Löydät ryhmien ennakkovarauslomakkeen täältä.

onnenpaikka

Onnenpaikan hinta on 45–59 euroa, ja Onnenpaikka oikeuttaa parhaaseen vapaana olevaan paikkaan permannolla tai parvella (arvo vähintään 69–89 euroa).

Onnenpaikat ostetaan verkkokaupasta, mutta varsinaisen paikkalipun (pääsylippu) saat sähköpostiisi vasta esityspäivänä.

Onnenpaikat jaetaan ostojärjestyksessä Oopperan ja Baletin valitsemista parhaista vapaista paikoista. Emme voi taata, että kahden Onnenpaikan ostaja saisi vierekkäiset paikat. Onnenpaikkoja on myynnissä rajallinen määrä valittuihin esityksiin. Korkeintaan 2 lippua/ostos. Onnenpaikkojen myynti päättyy viimeistään esitystä edeltävänä päivänä tai kun esitykseen varatut Onnenpaikat ovat täynnä. Onnenpaikkoja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.

Syksyn 2023 Onnenpaikat tulevat myyntiin syksyn 2023 aikana.

ikärajat ja -suositukset

Esityksillämme on aina ikäsuositus, jonka kerromme verkkopalvelussamme kunkin teoksen omalla sivulla. Päänäyttämön esityksiin emme ota alle 5-vuotiaita. Näytösten pitkä kesto ja esitysten voimakkaat äänet ja valot ovat usein vauvoille ja taaperoille liikaa.

oopperashop

Oopperashopin tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta. Palautusoikeus koskee ainoastaan viallisia tuotteita. Viallisilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus kuittia vastaan.

Oopperaravintolan myyntiehdot

Tarjoilut esitysten yhteyteen myydään Oopperan ja Baletin verkkokaupassa, asiakaspalvelussa sekä Opera&Ballet-mobiilisovelluksessa. Kaikki ostokset maksetaan tilauksen yhteydessä. Toimitamme tositteen ostosta sähköpostitse.

Pöytänumero ilmoitetaan viimeistään muutamaa tuntia ennen esityksen alkua sähköpostitse. Voit tarkistaa pöytänumerosi myös mobiilisovelluksessa. Saapuessasi esitykseen otathan mukaasi tositteen tilauksesta (voit esittää sen printtinä tai puhelimesi näytöltä).

Yli 20 hengen ryhmiä palvelee Oopperaravintolan yritys- ja ryhmämyynti.

Ravintolapalveluistamme vastaa Food&Events Tapahtumaravintolat.

Valikoima

Valikoima saattaa vaihdella esityksen ja päivämäärän mukaan. Täällä voit tutustua valikoimaan etukäteen. 

Yksityiskohtaiset ainesisältötiedot ruokatuotteista ovat saatavissa asiakaspalvelun kautta.

Pöytäpaikka

Varaamme pöydän mahdollisimman lähelle katsomossa olevan istumispaikan poistumisreittiä aina kun mahdollista. Esityksen ollessa hyvin täynnä, pöytävaraus voi olla myös Alminsalin lämpiössä (sijaitsee yhtä kerrosta alempana kuin päälämpiö). Huomioithan, että verkkokaupassa tehdyille tilauksille emme voi taata tiettyä pöytää. Saatamme kattaa useamman seurueen samaan pöytään. Pöytä voi olla myös pystypöytä, jonka ääressä tarjoiluista nautitaan seisten.

Ilmoitamme pöytäsi sijainnin ja pöytänumeron viimeistään muutamaa tuntia ennen esityksen alkua sähköpostitse. Saat viestin asiakastilillä käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen. Voit tarkistaa pöytäpaikkasi myös mobiilisovelluksessa.

Tilaukset puhelimitse

Kun tilaat tarjoilut Oopperan ja Baletin puhelinpalvelusta, voit maksaa tilauksesi luottokortilla. Kysymme luottokorttitietosi (Visa, Eurocard, MasterCard), ja veloitamme liput luottokortiltasi puhelun aikana. Puheluja ei tallenneta.

Kun teet tilauksen puhelimitse toimitamme tositteen sähköpostitse ja veloitamme toimituskulua 5 €/tilaus. Esteettömien pöytäpaikkojen tilaamisesta ja maksamisesta puhelimitse ei veloiteta toimituskulua.

Tarjoilujen vaihtaminen saldoksi

Jos et pääse esitykseen, voit vaihtaa ostamasi tarjoilut saldoksi asiakastilisi kautta viimeistään 24 tuntia ennen esitystä. Huomioithan, että vaihtomahdollisuus edellyttää, että olet kirjautunut käyttäjä Oopperan & Baletin verkkokaupassa. Tarjoilujen arvo siirretään asiakastilisi saldoksi. Asiakastilin saldo on käytössäsi kuluvan kauden esityksiin ja tarjoiluihin. Saldolla voit ostaa myös lahja- ja kausikortin. Asiakastilin saldo nollautuu esityskauden päättyessä. Jos et ole hyödyntänyt vaihtomahdollisuutta viimeistään 24 tuntia ennen esitystä, maksettuja tarjoiluja ei lunasteta takaisin.

Art&Dinner-illallispaketit

Art&Dinner-illallispaketteja sekä illallispakettien yhteyteen suunniteltuja erillisiä viinipaketteja voi ostaa Oopperan ja Baletin verkkokaupassa, asiakaspalvelupisteessä ja puhelinpalvelussa sekä Opera&Ballet-mobiilisovelluksessa. Illallispakettien ja viinipakettien myynti päättyy viimeistään 48 tuntia (2 vuorokautta) ennen esitystä. Illallispaketit ja viinipaketit eivät sisällä lippuja esitykseen.

Voit vaihtaa ostamasi Art&Dinner-illallispaketin ja viinipaketin saldoksi puhelimitse tai sähköpostilla viimeistään 48 tuntia (2 vuorokautta) ennen esitystä. Tällöin paketin hinta hyvitetään sinulle kokonaisuudessaan asiakastilisi saldoksi. Saldo on käytössäsi kuluvan kauden esityksiin ja tarjoiluihin. Mahdollisia palvelu- tai toimitusmaksuja ei palauteta. Tuotteiden vaihtaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. Mikäli vaihdat tilauksesi saldoksi myöhemmin, sinulle hyvitetään 50 % tilaamiesi tarjoilujen hinnasta. Jos et ole hyödyntänyt vaihtomahdollisuutta viimeistään 24 tuntia ennen esitystä, maksettuja tarjoiluja ei lunasteta takaisin.