Hyvitys perutusta esityksestä
Huomioithan, että maksettuja lippuja ei lunasteta takaisin. Poikkeuksena ovat tilanteet, joissa Ooppera ja Baletti joutuu perumaan esityksen. Silloin voit halutessasi saada hyvityksen pankkitilillesi, jos ostit liput ja/tai tarjoilut Oopperan ja Baletin asiakaspalvelusta tai Stockmannilta. Hae hyvitystä perutusta lipusta ja/tai tarjoiluista alla olevalla lomakkeella kuukauden sisällä muutoksesta tai peruutuksesta. Käsittelemme pyynnöt mahdollisimman nopeasti. Tällä hetkellä lomakkeella voi hakea hyvitystä vain Jekyll & Hyden 13.4.2023 peruuntuneesta esityksestä.
Huomaathan, että verkkokaupassa tehdyt ostokset hyvitetään vain asiakastilillesi tai verkkokaupassa käyttämällesi maksutavalle.
Vänligen fyll i formuläret för att få ersättning för inhiberade föreställningar. Vi behandlar alla meddelanden så snabbt som möjligt.
Tickets that have been paid for are always non-refundable. However, if the Finnish National Opera and Ballet cancels a performance, we will refund your bank account. Please fill in the form to get a refund of your purchases. We will handle all requests as soon as possible.