Siirry sisältöön

Oopperan ja Baletin esitykset peruttu 12.–14.3.

Päivitämme ajantasaista tietoa koronaviruksen vaikutuksesta toimintaamme tänne.

****

Suomen kansallisooppera ja -baletti peruu esityksensä 12.–14.3. Syynä on koronavirusepidemian ehkäiseminen. Peruutukset koskevat päänäyttämön esityksiä Carmen ja Don Giovanni. Jos sinulla on lippuja ja/tai tarjoiluja peruttuihin esityksiin, lue alta vaihtoehdoista, miten voit saada ostoksistasi hyvityksen.

Kerromme muista muutoksista esitystoimintaamme verkkosivuillamme heti, kun tiedämme lisää.

Esityskatkon aikana voit nauttia ooppera- ja balettitallenteista verkkopalvelumme Stage24-virtuaalinäyttämöllä.

Hyvitykset

Jos sinulla on lippuja ja/tai tarjoiluja peruttuihin esityksiin, palautamme ostostesi arvon saldoksi asiakastilillesi. Siellä se on hyvässä tallessa. Saat hyvityksen valitsemallasi tavalla.

Helpoin ja edullisin tapa on hyödyntää tilin saldo tuleviin esityksiin. Voit käyttää saldoa 15.9. saakka ja lunastaa liput halutessasi lippuja myös syksyn 2020 esityksiin, jotka tulevat myyntiin huhtikuussa. Poikkeuksellisesti voit lunastaa saldolla myös kausi- tai lahjakortin. Nopeimmin asioit verkkokaupassamme. Kirjaudu asiakastilillesi tästä.

Toinen vaihtoehto on pyytää, että palautamme ostostesi saldon omalle luottokortillesi. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen liput@opera.fi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Voit myös saada hyvityksen myös pankkitilillesi. Täytä lomake tästä.

Sähköposti on varmin tapa tavoittaa asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää? Tilanteesta johtuen asiakaspalvelussamme on ruuhkaa. Varmin tapa saada vastauksia on lähettää sähköpostia osoitteeseen liput@opera.fi. Vastauksessa saattaa kestää, mutta käsittelemme kaikki viestit ja olemme yhteydessä heti kun pystymme, toiveesi mukaan sähköpostitse tai puhelimitse.