Siirry sisältöön

Hyvitys perutusta esityksestä

Huomioithan, että maksettuja lippuja ei lunasteta takaisin. Poikkeuksena ovat tilanteet, joissa Ooppera ja Baletti joutuu perumaan esityksen. Silloin voit halutessasi saada hyvityksen pankkitilillesi, jos ostit liput ja/tai tarjoilut Oopperan ja Baletin asiakaspalvelusta tai Stockmannilta. Hae hyvitystä perutusta lipusta ja/tai tarjoiluista alla olevalla lomakkeella kuukauden sisällä muutoksesta tai peruutuksesta. Käsittelemme pyynnöt mahdollisimman nopeasti. Tällä hetkellä lomakkeella voi hakea hyvitystä vain Oopperan ja Baletin areenakiertueen peruutetuista Helsingin esityksistä.

Huomaathan, että verkkokaupassa tehdyt ostokset hyvitetään vain asiakastilillesi tai verkkokaupassa käyttämällesi maksutavalle.

Vänligen fyll i formuläret för att få ersättning för inhiberade föreställningar. Vi behandlar alla meddelanden så snabbt som möjligt. 

Tickets that have been paid for are always non-refundable. However, if the Finnish National Opera and Ballet cancels a performance, we will refund your bank account. Please fill in the form to get a refund of your purchases. We will handle all requests as soon as possible. 

Tilinumeron ilmoittaminen

Tähdellä () merkityt pakollisia

  • DD dot MM dot YYYY
  • Tilausnumero löytyy lipuista, tilausvahvistuksesta sekä kuitista.
  • Ilmoitathan tilinumerosi IBAN-muodossa. Esim. FI49 XXXX XXXX XXXX XX Non-Europian countries: BIC/Swift code