Skip to content

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukioloajat

Asiakaspalvelu

Kaipaatko apua? Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin, hoida asia verkossa tai ota meihin yhteyttä. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mielellään.

asioi verkossa

Kirjautumalla Oopperan ja Baletin asiakastilille voit muun muassa hallinnoida lipputilauksiasi, lähettää liput uudelleen sähköpostiosoitteeseesi, muokata yhteystietojasi ja tarkastella ostohistoriaasi.

Jos et pääsekään ostamaasi esitykseen, voit myös helposti vaihtaa perushintaiset liput johonkin toiseen esitykseen vielä 24 tuntia ennen esityksen alkua. Kun vaihdat liput, niiden arvo tallentuu asiakastilisi saldoksi, jota voit hyödyntää myöhemmin lippu- ja tarjoiluostoksiin. Näet käytössäsi olevan asiakastilin saldon asiakastililläsi. Lue lisää Oopperan ja Baletin asiakastilin käytöstä ja lippujen vaihdosta.

usein kysytyt kysymykset

Miten esitykseen pitää pukeutua?

Kansallisooppera ja -baletti on tarkoitettu kaikille ja niinpä pukeutuminenkin on varsin vapaamuotoista. Olet tervetullut, viihdyitpä parhaiten juhlapuvussa tai farkuissa ja villapaidassa. Voit katsoa mallia yleisömme tyylinäytteistä OopperaLooks-sivulta.

Moni haluaa vaalia pientä juhlallisuutta pukeutumisessa: miehillä näkyy paljon pikkutakkeja ja pukuja, ja näkeepä toisinaan iltapukuihin sonnustautuneita naisiakin. Ensi-iltoihin liittyy hitunen glamouria, jota yleisökin hiukan juhlavammalla pukeutumisellaan usein vaalii.

Mistä voin ostaa käsiohjelman?

Käsiohjelmia on myynnissä Töölönlahden aulan asiakaspalvelupisteellä, Mannerheimintien puoleisen aulan sisäänkäynnin myyntipisteellä, avoinna olevilla Oopperaravintolan tiskeillä sekä osalla aulahenkilökunnasta. Halutessasi voit ostaa käsiohjelman myös ennakkoon asiakaspalvelustamme. Käsiohjelmat maksavat 7 euroa kappaleelta.

Maksaako narikka?

Naulakkopalvelut kuuluvat käyntiisi eivätkä maksa mitään. Huomaa kuitenkin, ettei katsomoon saa paloturvallisuussyistä viedä suurikokoisia reppuja tai laukkuja tai muuta tilaa vievää tavaraa. Voit ottaa katsomoon mukaan korkeintaan A3-kokoisen laukun (leveys 42 cm, korkeus 30 cm ja syvyys 16 cm). Pidäthän laukun sylissäsi tai istuimellasi. Voit turvallisin mielin jättää tätä suuremmat laukut naulakkoon säilytykseen.

Mistä löydän naisten- ja miestenhuoneet?

Oopperatalossa on useampia vessoja. Vessat löytyvät Alfonsin aulasta Töölönlahden sisäänkäynnin läheltä, Ainon aulasta pääsisäänkäynnin puolella (Mannerheimintien puoli) sekä Juhan kulmasta päälämpiön perältä. Esteetön wc-tila sijaitsee Alfonsin aulassa (Töölönlahden sisäänkäynnin puoli). Esteettömät wc:t toimivat myös unisex-wc-tiloina.

Mistä voin kysellä löytötavaroiden perään?

Voit tiedustella löytötavaroita päivystävältä vahtimestarilta, p. (09) 4030 2306. Löytötavarat toimitetaan kahden viikon välein Suomen löytötavarapisteeseen. Kansallisooppera ja -baletti ei vastaa yleisön henkilökohtaisesta omaisuudesta.

Minne voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?

Voit päivittää asiakastietojasi helposti verkkokaupan asiakastililläsi. Sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron tai vaikkapa kotiosoitteen muutoksista voit ilmoittaa myös asiakaspalveluumme puh. 09 4030 2210 ma–pe 10–17, liput[at]opera.fi.

Saako esityksistä ottaa kuvia tai videoita?

Esityksen valokuvaaminen, videoiminen ja musiikin taltioiminen on tekijänoikeussyistä ehdottomasti kielletty.

Esiintyjien loppukiitosten kuvaaminen sekä lämpiötiloissamme somettaminen on kuitenkin enemmän kuin sallittua. Kuvaa tunnelmat väliajalta ja tägää kuvaan @oopperabaletti niin mekin löydämme sen.

Huomioithan muut asiakkaat kuvaustilanteissa, ja ethän jaa kuvia muista ilman lupaa.t

Miten toimin, jos haluan antaa kukkia esiintyjälle?

Voit jättää esiintyjille suunnatut kukat ja mahdolliset muut muistamiset naulakoilla työskentelevän aulapalveluhenkilökuntamme haltuun, he toimittavat kukat eteenpäin. Esiintyjät päättävät itse, ottavatko he kukat mukaan näyttämölle loppukiitoksiin. 

Miksi verkkokaupasta ei voi ostaa lippuja ja tarjoiluja ilman kirjautumista?

Verkkokauppamme käyttö edellyttää kirjautumista, sillä haluamme tarjota sinulle mahdollisimman hyvää palvelua. Asiakastiliä käyttämällä voit muun muassa hallinnoida lipputilauksiasi, lähettää liput uudelleen sähköpostiisi, muokata yhteystietojasi ja tarkastella ostohistoriaasi. Jos et pääsekään ostamaasi esitykseen, voit vaihtaa asiakastililläsi perushintaiset liput johonkin toiseen esitykseen vielä 24 tuntia ennen esityksen alkua. Kun vaihdat ostoksen, lippujen arvo tallentuu asiakastilillesi saldoksi, jonka voit hyödyntää tulevien ostosten maksamiseen. Lue lisää lippujen vaihtamisesta myynti- ja toimitusehdoista.

Asiakastilin käyttäjänä saat myös sähköpostiisi lisätietoa lähestyvästä esityksestä sekä pöytänumerosi, jos olet tilannut tarjoiluja esityksen yhteyteen.

En pääse kirjautumaan asiakastililleni. Miten toimia?

Varmistathan, että yrität kirjautua asiakastilillesi sillä sähköpostiosoitteella, jolle asiakastili on luotu. Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi painamalla kirjautumissivulla Unohtuiko salasana? -linkkiä. Sinun tulee tilata uusi salasana siihen sähköpostiosoitteeseen, jolla olet käyttänyt asiakastiliä. Viestin toimituksessa voi kestää noin 5 minuuttia. Mikäli asiakastilille kirjautuminen ei salasanan vaihtamisenkaan jälkeen onnistu, saat apua verkkokaupan tukipalvelusta (09) 4030 2212 (pvm/mpm) ma–pe 10–17.

Tilasin uuden salasanan, mutta viesti ei ole tullut perille / en saa avattua salasanan vaihtolinkkiä sähköpostissani.

Jos salasanan vaihtolinkin sisältävää sähköpostia ei näy eikä kuulu, tarkistathan roskapostikansiosi sekä Tarjoukset-kansion, jos käytät Gmailia. Viestin toimituksessa voi kestää noin 5 minuuttia. Sähköpostilaatikkosi saattaa olla myös täynnä, minkä takia viestit eivät tule perille. Saat ohjeet lisätilan tekemiseen sähkölaatikkoosi palveluntarjoajalta. Jos viestiä ei löydy mistään, olethan yhteydessä verkkokaupan tukipalveluumme: (09) 4030 2212 (pvm/mpm) ma–pe 10–17.

Salasanan vaihtolinkin sisältävässä viestissä on kattavat ohjeet salasanan vaihtamiseksi. Jos et pysty avaamaan viestissä olevaa hyperlinkkiä, sähköpostiohjelmasi on todennäköisesti estänyt hyperlinkkien avaamisen. Jos linkki ei avaudu, voit kopioida linkin verkkoselaimen osoiteriville. Uutta salasanaa asettaessasi huomioi salasanaan liittyvät vaatimukset esimerkiksi numeroista ja erikoismerkeistä.

Mitä teen, jos maksu ei mene läpi tai ostos veloitetaan minulta useaan kertaan?

Maksuihin liittyvissä ongelmissa olethan aina yhteydessä verkkokaupan tukipalveluumme (09) 4030 2212 (pvm/mpm) ma–pe 10–17 asian selvittämiseksi.

Ostin liput verkkokaupasta, mutta ne eivät tulleet perille.

Lippujen toimituksessa kestää noin viisi minuuttia. Jos ostamasi liput on veloitettu sinulta ja ne näkyvät asiakastililläsi, tarkista sähköpostisi roskapostikansio sekä Tarjoukset-kansio, jos käytät Gmailia. Sähköpostilaatikkosi saattaa olla myös täynnä, minkä takia viestit eivät tule perille. Saat ohjeet lisätilan tekemiseen sähkölaatikkoosi palveluntarjoajalta.

Voit kokeilla myös lähettää liput uudelleen sähköpostiisi asiakastilisi kautta. Huomaathan, että jos olet avannut ostamasi liput heti oston jälkeen Opera&Ballet-mobiilisovelluksessa, lippuasi ei lähetetä enää automaattisesti sähköpostiisi.

Huomioithan, että ruuhkahuippujen aikaan lippujen toimituksessa sähköpostiisi saattaa mennä jopa pari tuntia.

Jos lippuja ei löydy mistään, olethan yhteydessä verkkokaupan tukipalveluumme (09) 4030 2212 (pvm/mpm) ma–pe 10–17.

Mitkä kaikki maksutavat verkkokaupassa ovat käytössä?

Verkkokaupassamme ovat käytössä seuraavat yhteistyökumppanimme Paytrailin tarjoamat maksutavat:

Pankkimaksutavat: OP, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, POP, Aktia, Handelsbanken, Säästöpankki ja Ålandsbanken

Korttimaksutavat: Visa, Visa Electron ja Mastercard

Mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo ja Siirto

Lasku- ja osamaksutavat: OP Lasku, OP Tililuotto, Walley ja Jousto

Lisäksi verkkokaupassa voit maksaa ostoksia asiakastilillesi kertyneellä saldolla sekä voimassa olevalla Oopperan ja Baletin lahjakortilla.

Miksi kulttuurimaksutavoilla ei voi maksaa verkkokaupassa?

Kulttuurimaksutavat eivät ole käytössä verkkokaupassamme, sillä kulttuurimaksutavat ovat henkilökohtaisia ja niillä voi ostaa ainoastaan omaan henkilökohtaiseen käyttöön tulevia lippuja. Tämän takia varmistamme henkilöllisyytesi lipun lunastamisen yhteydessä. Kulttuurimaksutavoilla ei voi ostaa tarjoiluja tai lahjakorttia. Tällä hetkellä meidän ei ole teknisesti mahdollista toteuttaa näitä rajoituksia verkkokaupassamme, minkä vuoksi kulttuurimaksutavoilla ei voi maksaa verkossa.

Voit ostaa kulttuurimaksutavoilla lippuja Oopperan ja Baletin asiakaspalvelupisteellä sekä Stockmannien palvelupisteillä. Edenredin, Epassin ja Smartumin etämaksutavoilla lippuja voi ostaa myös puhelinpalvelustamme. Lue lisää kulttuurimaksutavoilla maksamisesta.

Ostin liput esitykseen, mutta haluaisin vaihtaa esityspäivää. Miten lippujen vaihto tapahtuu?

Jos haluat vaihtaa ostamasi liput, sinun pitää ensin vaihtaa liput saldoksi, jolla voit lunastaa uudet liput. Löydät kattavat ohjeet lippujen vaihtamiseen myynti- ja toimitusehdoistamme kohdasta Lippujen vaihto.

Millä perusteella lipun hinta määräytyy?

Noudatamme joustavaa hinnoittelua. Katsomon istumapaikat on hinnoiteltu niiden näkyvyyden mukaan hintaluokkiin A–H. Hinnoitteluun vaikuttaa näkyvyys ja kuuluvuus istumapaikalle, etäisyys näyttämöltä, mahdolliset turvakaiteet sekä teoksen ohjauksen vaikutukset näkyvyyteen. Hintaan vaikuttavat paikan sijainnin lisäksi esimerkiksi esitysajankohta (viikonpäivä ja vuodenaika) ja mahdollinen tähtivierailija. Lue lisää hinnoittelustamme myynti- ja toimitusehdoista.

Sain uutiskirjeessä etukoodin verkkokauppaan. Kuinka saan hyödynnettyä edun?

Noudata uutiskirjeessä annettuja ohjeita, sillä etukoodi on voimassa rajoitetun ajan tietyissä esityksissä ja se saattaa koskea vain tietyn hintaryhmän lippuja. Valitse katsomokartalla lipputyypiksi Peruslippu ja jatka maksamaan. Pääset syöttämään etukoodin ostoskorissa kohdassa Käytä lahjakortti tai kampanjakoodi. Tällöin lippujen hinta päivittyy edun mukaisesti.

Kuinka pitkä esitys on?

Esityksen kesto vaihtelee teoksen mukaan. Keston voit tarkistaa jokaisen teoksen esittelysivulta. Kesto ilmoitetaan myös lämpiössä jaettavassa lehdykässä tai välilehdessä, jossa luetellaan illan esiintyjät.

Minkä pituinen väliaika on? Sisältyykö se esityksen kestoon?

Väliajan kesto on useimmissa esityksissä 30 minuuttia. Osassa esityksiä on kaksi väliaikaa, useimmissa yksi. Laskemme aina väliajan mukaan esityksen kestoon.

Saako esityksen aikana poistua salista?

Kesken esityksen salista ei ole toivottavaa poistua, sillä tarkoituksena on taata niin muille katsojille kuin esiintyjillekin mahdollisimman rauhaisa esitys. Niinpä jos salista poistuu kesken esityksen, takaisin pääsee vasta väliajan päätyttyä.

Pääseekö saliin myöhässä, jos esitys on jo alkanut?

Saliin ei pääse myöhästyneenä sisään, koska tarkoituksena on taata niin muille katsojille kuin esiintyjillekin rauha esityksen aikana. Jos myöhästyt aulahenkilökuntamme on apunasi.

Kelpaako kännykkälippu?

Puhelimesta näytetty lippu kelpaa hyvin. Tutustu myös Opera&Ballet-mobiilisovellukseemme.

Miten lipunmyynti on auki?

Oopperan asiakaspalvelu Alfonsin aulassa Töölönlahden sisäänkäynnin puolella on avoinna maanantaisin klo 12–16 ja tiistaista perjantaihin klo 16–19. Lauantaisin ja pyhäpäivinä asiakaspalvelu avataan yleensä 2 tuntia ennen päänäyttämön esityksiä ja tuntia ennen muita esityksiä ja konsertteja.

Kesällä, pyhinä ja muina poikkeusaikoina aukiolo voi vaihdella. Tarkista ajankohtaiset aukioloajat kohdasta Lipunmyynnin yhteystiedot ja aukioloajat.

Voiko loppuunmyytyihin esityksiin jonottaa lippuja?

Lippuja ei voi valitettavasti jonottaa. Voit seurata ajantasaista lipputilannetta verkkosivuillamme. Liput on mahdollista vaihtaa 24 tuntia ennen esitystä, joten lipputilanne voi vaihdella esityskaudella nopeastikin.

Mistä tiedän, milloin lipunmyynti tiettyyn esitykseen alkaa?

Saat helpoimmin uusimmat tiedot tilaamalla Oopperan ja Baletin uutiskirjeen sähköpostiisi. Lisäksi ilmoitamme lippujen myynnistä jokaisen esityksen omalla sivulla. Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa.

Pääsääntöisesti syyskauden esitysten liput tulevat myyntiin maalis-huhtikuussa ja kevätkauden liput syys-lokakuussa. Tästä voi kuitenkin olla poikkeuksia.

Kuinka löydän paikkani?

Lippuusi on merkitty tarkka paikka ja se, kannattaako sinun mennä sisään saliin oikealta vai vasemmalta puolelta. Penkkirivien päädyissä on rivinumeroinnit, ja istumapaikan numerot löytyvät istuimista. Voit tarkastaa paikkasi ennakkoon katsomokartoista Näyttämöt-sivulla.

Permannolle mennään päälämpiöstä portaita alas. 1. parvi sijaitsee päälämpiön tasolla, 2. parvelle pääsee hissillä tai portaita pitkin ja 3. parvelle pääsee ainoastaan portaita pitkin.

Miten parvilta näkee?

Parvilta näkee mainiosti, mutta turvakaide voi rajoittaa näkyvyyttä 3. parven 1. rivillä. Näyttämöt-sivulta voit tarkistaa, miten näyttämölle näkee eri puolilta katsomoa.

Onko permanto nouseva?

Kyllä, permanto nousee takarivejä kohti. Noususta johtuen viimeisen eli 19. rivin reunimmaisille paikoille 698–700 ja 725–727 tekstityslaitteen ruotsin- ja englanninkielinen tekstitys ei näy aivan kokonaan.

Miten pääsen perille helpoimmin?

Kätevin tapa tulla Oopperatalolle on käyttää julkisia liikennevälineitä, linja-autoja ja raitiovaunuja. Tarkat reitit ja aikataulut löydät HSL:n reittioppaasta. Lue lisää Saapuminen-sivultamme.

Mihin voin jättää autoni?

Oopperatalon lähin yleinen pysäköintialue sijaitsee 100 metrin päässä Mäntymäenkentällä. Pysäköintialueella on maksullisia paikkoja maanantaista perjantaihin klo 21 saakka, mutta arki-iltaisin ja viikonloppuisin pysäköinti on maksutonta.

Alue palvelee Oopperatalon lisäksi Kisahallin, Olympiastadionin ja Sonera Stadiumin asiakkaita ja Töölön asukkaita, joten kannattaa varata aikaa parkkipaikan etsimiseen. Kannattaa huomioida, että pysäköintipaikoista saattaa olla pulaa Olympiastadionilla järjestettävien tapahtumien aikana.

Missä on esteetön sisäänkäynti?

Kansallisoopperan ja -baletin oma pysäköintialue Töölönlahden puolella Oopperakujalla on tarkoitettu liikuntaesteisten pysäköintiin. Töölönlahden puolelta on myös esteetön sisäänkäynti taloon.

Mistä löydän hissin?

Hissi on Alfonsin aulassa Töölönlahden sisäänkäynnin luona. Hissillä pääsee auloihin, päälämpiöön sekä 1. ja 2. parvelle. Permannolle kulkee portaat päälämpiöstä. Samoin 3. parvelle pääsee rappuja pitkin parvilämpiöstä. Myös Alminsaliin pääsee hissillä.

Pääseekö saliin myöhässä, jos esitys on jo alkanut?

Saliin ei pääse myöhästyneenä sisään, koska tarkoituksena on taata niin muille katsojille kuin esiintyjillekin rauha esityksen aikana. Jos kuitenkin myöhästyt, aulahenkilökuntamme on apunasi.

Onko Oopperatalossa hajusteettomia esityksiä tai paikkoja?

Kokonaan hajusteettomia esityksiä tai paikkoja ei valitettavasti ole, mutta kannustamme jokaista saapujaa ottamaan huomioon muut, sillä katsomossa on varmasti aina tuoksuille herkkiä.

Mitkä esitykset sopivat lapsille?

Päänäyttämön esityksissä ikäraja on 5 vuotta. Näytösten pitkä kesto ja esitysten voimakkaat äänet ja valot ovat usein vauvoille ja taaperoille liikaa. Tästä johtuen emme ota päänäyttämön esityksiin alle 5-vuotiaita katsojia. Teoskohtaiset suositusikärajat löydät kunkin teoksen omalta sivulta.

Päänäyttämön suurten ooppera- ja balettiteosten ohella tarjoamme myös paljon varta vasten lapsille ja nuorille suunnattuja pienimuotoisempia esityksiä ja tapahtumia, kuten Vauvojen taidetuokioita, taaperoikäisten Minioopperoita ja leikki-ikäisten Lasten taidetuokioita. Nämä esitykset ovat erittäin suosittuja, joten niihin kannattaa varata liput hyvissä ajoin. Lue lisää palveluistamme lapsiperheille ja tutustu lapsille sopivaan ohjelmistoomme.

Mikä on ikäsuositus?

Päänäyttämön esityksissä ikäraja on 5 vuotta. Teoskohtaiset suositusikärajat löydät kunkin teoksen omalta sivulta. Voit kysyä ikäsuosituksista ja sisällöistä tarkemmin asiakaspalvelustamme lippua varatessasi.

Mistä lapset näkevät parhaiten?

Lapset saavat parhaan katselukokemuksen permannolta ja 1. parvelta, kun matka näyttämölle ei ole kovin pitkä. Pienemmille lapsille on saatavana koroketyynyjä, voit kysyä niitä aulahenkilökunnalta saliin mennessäsi.

Paloturvallisuussyistä lapsi ei voi istua aikuisen sylissä. Myös lapsikatsojalla tulee olla lippu esitykseen. Tutustu nuorisoalennukseemme, joka kattaa myös lapset.

Mistä voin tilata tarjoilut ennakkoon?

Voit tilata tarjoilut ennakkoon verkkokaupastamme sekä soittamalla tai vierailemalla asiakaspalvelussamme. Asiakaspalvelupisteen löydät Alfonsin aulasta Töölönlahden sisäänkäynnin luota.

Kuinka aikaisin tarjoilut kannattaa tilata, jotta pääsee istumaan sinne minne haluaa?

Suosittelemme tekemään tarjoilutilauksen hyvissä ajoin ennen esitystä, esimerkiksi samalla kun ostat liput. Varsinkin ensi-iltojen tarjoilutilaukset kannattaa tehdä heti kauden alussa. Voit tilata tarjoilut verkkokaupassa, puhelimitse tai vierailemalla asiakaspalvelussa. Huomaathan kuitenkin, että verkkokaupassa tehdyille tilauksille emme voi taata tiettyä pöytää. Tarjoilut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Voiko kaikkia ennakkomyynnissä olevia tuotteita ostaa vielä paikan päällä?

Esitysiltana ostettavissa tarjoiluissa on huomattavasti pienempi valikoima ennakkotilausvalikoimaan verrattuna. Verkossa tilauksen voi tehdä viimeistään 24 tuntia ennen esitystä, mutta puhelinpalvelun kautta voit tehdä ennakkotilauksen vielä maanantaista perjantaihin olevina esityspäivänä klo 11.30 saakka, mikäli pöytiä on vielä vapaana. Lauantaiesityksiin tilaukset paikan päällä tai puhelimitse tulee tehdä perjantaina klo 16 mennessä.

Onko tarjolla vegaanituotteita?

Jo vain. Löydät ruokavaliomerkinnät kaikkiin tuotteisiin verkkokaupastamme.

Voinko saada vettä muualta kuin myyntitiskeiltä?

Vettä on tarjolla päälämpiössä myyntitiskien läheisyydessä sekä parvilämpiössä.

Saako Oopperaravintolasta lattea, cappuccinoa tai espressoa?

Kyllä vain. Erikoiskahveja on saatavilla Juhan kulman tarjoilutiskiltä.

Mihin voin jättää likaiset astiat?

Voit jättää likaiset astiat tyhjille pöydille ja tasoille.

Kuka on suunnitellut Oopperatalon?

Oopperatalon suunnitteli arkkitehtitoimisto Hyvämäki – Karhunen – Parkkinen. Suunnittelukilpailu julistettiin vuonna 1975 ja Oopperatalo avattiin Töölönlahden rannalle 1993.

Kuinka paljon katsojia saliin mahtuu?

Päänäyttämön katsomossa on 1305 paikkaa, Alminsalissa tapahtumasta riippuen 200–500 paikkaa. Lisäksi kauniit lämpiöt soveltuvat hyvin pienimuotoisiin esityksiin ja konsertteihin. Oopperatalo on myös suosittu juhla- ja kokouspaikka. Jos olet järjestämässä tilaisuutta pienelle tai isolle joukolle, autamme mielellämme.

Lipunmyynnin yhteystiedot ja aukioloajat

Asiakaspalvelupiste ja Oopperashop

ma 12–16
ti–pe 16–19
lauantaisin ja pyhäpäivinä palvelupiste avautuu 2 tuntia ennen esitystä ja sulkeutuu esityksen alkaessa.

Pääsiäisenä 2024 asiakaspalvelupiste on suljettu 29.3.-1.4.

Oopperatalo
Helsinginkatu 58, 00260 Helsinki

Voit ostaa asiakaspalvelupisteeltä sekä liput että tarjoilut. Sisäänkäynti Töölönlahden puolelta Oopperankujalta.

Esityspäivinä Oopperashop on avoinna 1. väliajan loppuun saakka. Jos esityksessä ei ole väliaikaa, kauppa sulkeutuu esityksen alkaessa.

Puhelinpalvelu (liput ja tarjoilutilaukset)

(09) 4030 2211 (pvm/mpm)
ma–pe 10–17

Pääsiäisenä 2024 puhelinpalvelu on suljettu 29.3.-1.4.

Huomioithan, että emme ota vastaan lippujen tai tarjoilutilausten varauksia puhelimitse, vaan tilaus veloitetaan puhelun yhteydessä. Puheluja ei tallenneta.

Kausikortit, ryhmät ja esteettömät paikat

(09) 4030 2210 (pvm/mpm)
ma–pe 10–17
liput[at]opera.fi

Pääsiäisenä 2024 puhelinpalvelu on suljettu 29.3.-1.4.

Tarjoilutilaukset

(09) 4030 2213 (pvm/mpm)
ma–pe 10–17

Pääsiäisenä 2024 puhelinpalvelu on suljettu 29.3.-1.4.

Puhelimitse tarjoilutilaukset ma–pe oleviin esityksiin voi tehdä vielä samana päivänä klo 11.30 mennessä. Lauantaiesityksiin puhelintilaukset tulee tehdä perjantaina klo 16 mennessä.

Huomioithan, että emme ota vastaan tarjoilutilausten varauksia puhelimitse, vaan tilaus veloitetaan puhelun yhteydessä. Puheluja ei tallenneta.

Tarjoilutilaukset ryhmille

Tarjoilut max. 20 hlön ryhmille voi ostaa Oopperatalon asiakaspalvelupisteestä ja puhelinpalvelusta sekä verkkokaupastamme.

Yli 20 hengen ryhmätilausten tiedustelut:

ravintola.oopperabaletti[at]restel.fi
(09) 4030 2235 (pvm/mpm)
ma–pe 10–17

Verkkokaupan tukipalvelu (ei lipunmyyntiä/varauksia, ei tarjoilutilauksia)

(09) 4030 2212 (pvm/mpm)
ma–pe 10–17

Pääsiäisenä 2024 puhelinpalvelu on suljettu 29.3.-1.4.

Chat

Liput Stockmannilta

tutustu myös näihin